Va invit la un ceai cu fursecuri cu nuca de cocos si aroma de lamaie

Published 21 Aprilie 2012 by Catalina Dumitru

Hristos a inviat!

Au trecut sfintele sarbatori de Paste dar inca suntem in saptamana luminata. Luminata si luminoasa precum culoarea galbena a temei Easter tea party-ului de pe blogul lui Emily, petrecere virtuala cu bunataturi si delicatese dragalase unde fetele vin, care mai de care, cu minunate si delicioase retete de prajiturici, fursecuri, briose si alte cele.

Pentru ca imi doream de mult timp sa particip si eu, si pentru ca sotul meu era pe stadion la meci, mi-am facut de lucru prin bucatarie cu niste fursecuri cu nuca de cocos si lamaie. Pe care le-am facut galbene si pufoase precum puisorii si iepurasul de Paste, ca sa fie in ton cu petrecerea.

Iata reteta!

Ingrediente:

2 oua

250 grame faina

1 lingura apa

3-4 linguri nuca de cocos

120 grame zahar

1 lingurita rasa praf de copt

120 ml. ulei

1 esenta de lamaie

1 lingurita rasa bicarbonat

Preparare:

Se amesteca ouale cu zaharul si cu lingura de apa circa 2 minute (cu mixerul)

 

Apoi se toarna uleiul si esenta de lamaie treptat.

Adaugam faina cernuta, cu zaharul si cu lingurita de bicarbonat si  nuca de cocos si amestecam bine pana cand aluatul devine omogen (nu mai curge).

Se intinde aluatul pe planseta sau pe blatul uns putin cu ulei ca sa nu se lipeasca si se taie cu paharul in forme rotunde. Am folosit mai multe pahare de diverse diametre ca sa iasa mai multe marimi de fursecuri.

Se aseaza apoi fursecurile in tava unsa cu ulei pe care am pus hartie de copt.

Se dau fursecurile la cuptorul preincalzit timp de circa 10 minute.

Dupa ce se scot si se lasa putin sa se racoreasca, se glazureaza. Eu am folosit glazura cu lichior de oua de la Dr. Oetker.

Se orneaza dupa preferinta. Eu am folosit bilute de ciocolata ornamentale de la Orlando’s si zahar galben decorativ.

Asa arata fursecurile

Unele le-am lasat simple, neglazurate.

Iata si o sectiune. Sunt pufoase si aromate.

Numai bune de servit langa un ceai aromat de fructe de padure🙂

Si de trimis la tea party-ul lui Emily🙂

2 comments on “Va invit la un ceai cu fursecuri cu nuca de cocos si aroma de lamaie

  • Comenteaza

    Gandurile Adrianei

    Unde găsești activități creative și educative pentru copii, ce se pot realiza din materiale simple pe care le avem acasă

    Mănăstirea Plumbuita

    o podoabă artistică și arhitectonică a țării

    Cetăţean în Sectorul 2

    Modalități de îmbunătățire a calității vieții și conviețuirii în sectorul 2 al Capitalei

    Blog ShopMania

    Shopping de la A la Z

    Dragoste La Prima Vedere

    blog de pop cultura

    stareadetine

    Speranta, Credinta, Putere, Echilibru!

    PELERIN ORTODOX

    ORTHODOX PILGRIM Προσκυνητής ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ PÈLERIN ORTHODOXE PELLEGRINO ORTODOSSO

    Sheherzadah's Jottings

    you've read worse

    In Jurul Kadiei

    pas cu pas, prin viață

    Idei pentru mămici şi copii

    Idei creative pentru timpul liber, reţete culinare, sfaturi practice

    Gândim, nu glumă...

    Adevărul nu are limite , e la fel de incert şi flexibil precum ziua de mîine.

    Smiling Seconds

    „Oamenii așteaptă toată săptămâna să vină vineri, tot anul să vină vara și toată viața să vină fericirea. Tu ce aștepți?”

    My Mother's Work

    Lucruri manuale croșetate din suflet.

    Catafatica

    Pelerin pe calea cea ingusta

    Daniela-Iulia's Weblog

    Bucurati-va pururea. Rugati-va neincetat. Dati multumire pentru toate

    WordPress.com

    WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

