Playing with my new toys – setul de facut flori de zahar de la Wilton

Published 4 Mai 2012 by Catalina Dumitru

Astazi am primit cadou de la colegii mei un foarte frumos si util set de forme si instrumente pentru facut flori din pasta de zahar de la Wilton si coloranti alimentari profesionali de la aceeasi firma.

Si pentru ca ardeam de nerabdare sa-l incerc mi-am luat inima in dinti si am incropit prima mea pasta de zahar (gum paste) din gelatina, zahar pudra si miere.

Prima concluzie – pasta de zahar se face foarte usor, mi-era degeaba frica de inmuiatul gelatinei. Pe baie de aburi nu e nicio scofala prea mare, se dilueaza imediat.

Concluzia numarul doi – daca n-ai amidon prin casa mai bine nu te apuci de treaba asta ca se lipeste rau. Cel putin mie asa mi s-a intamplat. Noroc ca aveam amidon🙂

Cea de-a treia concluzie? Colorantii de la Wilton sunt absolut senzationali!!! Am inmuiat doar 2 mm varful unei scobitori in colorant si apoi am infipt varful scobitoarei in pasta si dupa ce am framantat bine bucata de pasta am obtinut foarte usor o culoare uniforma si foarte placuta.

In imagine nu se vede bine pentru ca era tarziu si blitzul denatureaza culorile.

Concluzia nr. 4? I NEED MORE COLORS!😀

Iata si primele mele frunze.

Deocamdata fara nervuri sau alte brizbrizele ca s-a facut tarziu si nu mai am nici inspiratie nici chef. Le-am bagat la frigider sa vad cum se comporta.

Concluzia finala?

Mai am muuuuult de experimentat si exersat pana cand voi ajunge sa fac decoratiunile pe care mi le doresc. Bine ca m-a inzestrat Dumnezeu cu rabdare suficienta si bine ca am invatat de mica zicala „cu rabdarea treci marea” . Voi reusi, sper eu, pana de ziua sotului meu (ufff ce putin timp mai e!) sa fac cateva floricele amarate sa-i decorez un tort frumos.

6 comments on “Playing with my new toys – setul de facut flori de zahar de la Wilton

  • de unde se poate cumpara folie mai groasa pt ornamente?
    te rog sa mi spui si de coloranti
    eu m am uitat in supermarket si nu am gasit decat o un singur fel de colorant
    si daca totusi vreau sa cumpar pasta de zahar pe ce raion gasesc?
    Iti multumesc pt sfaturi

  • Comenteaza

    Gandurile Adrianei

    Unde găsești activități creative și educative pentru copii, ce se pot realiza din materiale simple pe care le avem acasă

    Mănăstirea Plumbuita

    o podoabă artistică și arhitectonică a țării

    Cetăţean în Sectorul 2

    Modalități de îmbunătățire a calității vieții și conviețuirii în sectorul 2 al Capitalei

    Blog ShopMania

    Shopping de la A la Z

    Dragoste La Prima Vedere

    blog de pop cultura

    stareadetine

    Speranta, Credinta, Putere, Echilibru!

    PELERIN ORTODOX

    ORTHODOX PILGRIM Προσκυνητής ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ PÈLERIN ORTHODOXE PELLEGRINO ORTODOSSO

    Sheherzadah's Jottings

    you've read worse

    In Jurul Kadiei

    pas cu pas, prin viață

    Idei pentru mămici şi copii

    Idei creative pentru timpul liber, reţete culinare, sfaturi practice

    Gândim, nu glumă...

    Adevărul nu are limite , e la fel de incert şi flexibil precum ziua de mîine.

    Smiling Seconds

    „Oamenii așteaptă toată săptămâna să vină vineri, tot anul să vină vara și toată viața să vină fericirea. Tu ce aștepți?”

    My Mother's Work

    Lucruri manuale croșetate din suflet.

    Catafatica

    Pelerin pe calea cea ingusta

    Daniela-Iulia's Weblog

    Bucurati-va pururea. Rugati-va neincetat. Dati multumire pentru toate

    WordPress.com

    WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

