De ce consider ca homosexualitatea nu este ceva normal

Published 28 Iunie 2012 by Catalina Dumitru

Este un subiect despre care imi doresc sa scriu de multi ani dar am amanat s-o fac din varii motive. Pentru a nu fi acuzata ca judec, ca militez pentru ceva anume, ca discriminez sau ca nu iubesc oamenii indiferent cum ar fi ei.

In ultima vreme insa am dezvoltat un simt al (unii ar spune egoismului) eu il numesc al constiintei de sine, care nu ma mai lasa sa tac. Consider ca la fel cum homosexualii isi reclama dreptul de a expune public ceea ce traiesc si simt, si eu am acelasi drept de a expune parerile proprii, de care ei sunt bineinteles liberi sa nu tina cont, sa nu-i afecteze si sa-si vada mai departe de viata lor asa cum isi doresc.

Pentru ca nu vreau sa se inteleaga ca imi bazez parerea ca homosexualitatea este o stare anormala de a fi (da, sunt de acord ca homosexual te nasti nu devii) pe argumente religioase, am sa scriu si aici, ceea ce am mai spus de multe ori in discutiile mele cu apropiati, ca mi-am format aceasta parere inca de pe vremea cand nu aveam nicio treaba cu Dumnezeu si Biserica si nu stiam macar cu ce se mananca credinta ortodoxa sau altele.

Din punctul meu de vedere totul se rezuma la o lege naturala, a firii, care indiferent ca o punem pe seama unei divinitati sau pur si simplu a intamplarii, este asa cum este si nu o putem schimba.

Nu pot concepe viata in lipsa evolutiei, viata este evolutie, din ceva catre altceva. Viata nu apare din nimic si nu are cum sa existe fara perpetuare.

Am perceput foarte de timpuriu, pe la 3 ani, ca baietii sunt construiti altfel decat fetele. Am constatat asta cu proprii mei ochisori pe atunci inocenti de copil si niciodata de atunci nu am mai uitat aceasta observatie.

Asta ar fi faptul nr.1

Viata evolueaza si exista doar daca exista perpetuare a speciilor, fie ele din regnul animal sau vegetal.

Vorbim insa acum de regnul animal caci din el fac parte si oamenii. Indiferent ca ne place sau nu, ca acceptam sau nu, suntem fiinte care se inmultesc prin nastere de pui vii. Si puii astia nu apar decat prin impreunarea a doua sexe diferite. Inca nu se poate, sau daca se va putea vreodata nu va fi conform legilor naturale, ca un pui de om sa devina fiinta altfel decat prin fecundarea unui ovul de catre un spermatozoid.

Faptul nr. 2. Din punctul meu de vedere, sentimentele sunt de natura umana. Si ele exista atat intre doi barbati cat si intre doua femei.

Dar homosexual nu esti doar pentru ca iubesti un barbat tu fiind tot barbat sau ca femeie iubesti o alta femeie. Asta e ceva perfect normal si se numeste oricum numai homosexualitate nu. Prietenie, dragoste, afectiune, oricum, dar nu homosexualitate.

Homosexualitatea implica atractia sexuala fata de o persoana de acelasi sex. Persoana care fiind de acelasi sex cu tine nu este inzestrata genetic si de la natura sa procreeze in urma relatiilor sexuale cu tine.

Deci? Care ar fi logica NATURALA a relatiilor homosexuale?

Daca homosexualitatea ar fi ceva normal de ce nu se poate ca un barbat sa faca copii cu un alt barbat? Sau o femeie cu o alta femeie?

Caci, repet, ne place sau nu, legea naturala a vietii implica evolutie. Adica noi generatii. Iar noi generatii se nasc numai din impreunarea a doua animale de sex opus. Nu vorbim de plante aici. Vorbim strict despre specia denumita OM.

Nu iau in calcul argumentul statistic al majoritatii care este heterosexuale. Departe de mine acest gand. Doar lansez o intrebare… pentru cine are urechi de auzit si neuroni de folosit. Daca proportia era inversa? si omenirea ar fi fost in cel mai mare procent homosexuala, am mai exista astazi?

2 comments on “De ce consider ca homosexualitatea nu este ceva normal

  • Tu spui ca „ai treaba cu Biserica”, insa afirmatia de mai sus nu este conforma cu invatatura Bisericii si nici cu crestinismul in general, iar daca mai citesti primele file ale Bibliei referitoare la creatia omului, te vei convinge singura ca omul nu face parte din regnul animal. Cu alte cuvinte, afirmatia ta contrazice „Sfanta Scriptura”. N-o mai contrazice si tu. A facut-o destul Darwin.

    Unul care nu doreste sa faca parte din regnul animal,
    Cu apreciere pt. blogul tau.

  • Comenteaza

    Gandurile Adrianei

    Unde găsești activități creative și educative pentru copii, ce se pot realiza din materiale simple pe care le avem acasă

    Mănăstirea Plumbuita

    o podoabă artistică și arhitectonică a țării

    Cetăţean în Sectorul 2

    Modalități de îmbunătățire a calității vieții și conviețuirii în sectorul 2 al Capitalei

    Blog ShopMania

    Shopping de la A la Z

    Dragoste La Prima Vedere

    blog de pop cultura

    stareadetine

    Speranta, Credinta, Putere, Echilibru!

    PELERIN ORTODOX

    ORTHODOX PILGRIM Προσκυνητής ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ PÈLERIN ORTHODOXE PELLEGRINO ORTODOSSO

    Sheherzadah's Jottings

    you've read worse

    In Jurul Kadiei

    pas cu pas, prin viață

    Idei pentru mămici şi copii

    Idei creative pentru timpul liber, reţete culinare, sfaturi practice

    Gândim, nu glumă...

    Adevărul nu are limite , e la fel de incert şi flexibil precum ziua de mîine.

    Smiling Seconds

    „Oamenii așteaptă toată săptămâna să vină vineri, tot anul să vină vara și toată viața să vină fericirea. Tu ce aștepți?”

    My Mother's Work

    Lucruri manuale croșetate din suflet.

    Catafatica

    Pelerin pe calea cea ingusta

    Daniela-Iulia's Weblog

    Bucurati-va pururea. Rugati-va neincetat. Dati multumire pentru toate

    WordPress.com

    WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

