Tort racoritor de iaurt si ananas

Published 13 Martie 2013 by Catalina Dumitru
INGREDIENTE:
Eu am folosit ca blat o foaie de tort din comert insa se pot folosi si biscuiti macinati ca in varianta cu kiwi a tortului sau piscoturi ca aici.
400 ml iaurt de fructe (azi am luat Danone cu caise)
200 ml frisca lichida (eu am folosit Meggle creme patiserie)
1 plic gelatina (Dr. Oetker)
Ananas rondele pentru decorat
Later edit: coaja rasa de la o lamaie

DSCN7670

Preparare:

Se mixeaza bine smantana pentru frisca apoi se adauga si iaurtul de fructe si se mai amesteca pana la omogenizare completa.
DSCN7684
Ca o ultima inspiratie de moment (asa imi place mie sa improvizez pe parcursul prepararii retetei🙂 am adaugat si coaja rasa de la o lamaie.
Se adauga apoi si bucatele de ananas taiat si gelatina pregatita la bain-marie conform instructiunilor de pe plic.
La final se toarna amestecul intr-o forma de tort pregatita detasabila in care am pregatit in prealabil blatul, fie de biscuiti ca aici, fie de piscoturi ca aici, fie dintr-un blat de tort insiropat cu ananas si esenta de rom cum am facut eu aici.
DSCN7685
DSCN7687
Se da la rece pentru 15 minute dupa care se scoate si se orneaza cu rondelele de ananas si visine din dulceata pentru contrastul coloristic.
DSCN7689
Nu ratati si versiunea aceluiasi tort de iaurt cu afine din afinata.
Versiunea finala a acestui tort tort ananas

//

One comment on “Tort racoritor de iaurt si ananas

Comenteaza

Gandurile Adrianei

Unde găsești activități creative și educative pentru copii, ce se pot realiza din materiale simple pe care le avem acasă

Mănăstirea Plumbuita

o podoabă artistică și arhitectonică a țării

Cetăţean în Sectorul 2

Modalități de îmbunătățire a calității vieții și conviețuirii în sectorul 2 al Capitalei

Blog ShopMania

Shopping de la A la Z

Dragoste La Prima Vedere

blog de pop cultura

stareadetine

Speranta, Credinta, Putere, Echilibru!

PELERIN ORTODOX

ORTHODOX PILGRIM Προσκυνητής ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ PÈLERIN ORTHODOXE PELLEGRINO ORTODOSSO

Sheherzadah's Jottings

you've read worse

In Jurul Kadiei

pas cu pas, prin viață

Idei pentru mămici şi copii

Idei creative pentru timpul liber, reţete culinare, sfaturi practice

Gândim, nu glumă...

Adevărul nu are limite , e la fel de incert şi flexibil precum ziua de mîine.

Smiling Seconds

„Oamenii așteaptă toată săptămâna să vină vineri, tot anul să vină vara și toată viața să vină fericirea. Tu ce aștepți?”

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Catafatica

Pelerin pe calea cea ingusta

Daniela-Iulia's Weblog

Bucurati-va pururea. Rugati-va neincetat. Dati multumire pentru toate

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

