Rugaciunile femeii gravide

Published 9 Mai 2013 by Catalina Dumitru

u17093546O, Împărate Iisuse Hristoase Dumnezeul nostru, izvorule al vieţii şi al nemuririi, îţi mulţumesc că întru căsătoria mea m-ai făcut vas al binecuvântării şi al darului Tău. Căci Tu, Stăpâne ai zis: „Creşteţi şi vă înmulţiţi, umpleţi pământul şi-l stăpâniţi !”

Îţi mulţumesc şi mă rog : binecuvântează acest rod al trupului meu care mi-a fost dat de către Tine. Ocroteşte-l şi-i dă viaţă întru Duhul Tău cel Sfânt. Dă lui creştere întru sănătate şi trup curat cu mădulare bine întemeiate. Sfinţeşte trupul lui, mintea şi inima şi toate simţurile şi dăruieşte acestui prunc care va să se nască suflet înţelept şi întemeiază întru el frica Ta. Înger credincios, sufletului şi a trupului îi dăruieşte. Păzeşte-l, ţine-l, întăreşte-l şi adăposteşte pre el în pântecele meu până în ceasul naşterii lui. Şi nu tăinui pre el în pântecele maicii sale pentru că mâinile Tale l-au alcătuit dându-i viaţă şi sănătate.

O, Doamne Iisuse Hristoase întru atotputernicile şi părinteştile Tale mâini încredinţez copilul meu. Aşează pre el sub mâna harului Tău şi prin Sfântul Duh sfinţeşte-l şi-l înnoieşte întru viaţă veşnică, ca să fie mădular al Cereştii Tale Împărăţii. AMIN.

O, întru tot Milostive Hristoase Dumnezeul nostru caută şi mă păzeşte pre mine roaba Ta, de frică şi de duhurile rele care caută să strice lucrul mâinilor Tale. Iar când va veni ceasul şi timpul meu, izbăveşte-mă cu harul Tău. Priveşte cu ochi milostivi pre mine roaba Ta şi izbăveşte-mă de dureri. Luminează-mi neputinţele cele dintru timpul ieşirii şi dă-mi întărire şi putere la naştere. Fă-o grabnică prin atotputernicul Tău ajutor. Că slava lucrului Tău este aceasta şi tăria atotputerniciei Tale, lucrul Harului Tău şi a inimii Tale milostive. AMIN.

Împărăteasa mea mult milostivă, nădejdea mea, O Maica lui Dumnezeu, bucuria celor necăjiţi. Ajută-mă că sunt fără ajutor. Mijloceşte Tu şi roagă-te la Fiul tău, Hristos Dumnezeul nostru să lumineze mie timpul acesta în care port prunc şi să-mi uşureze greutatea sarcinii nevrednicei roabe Sale şi să dăruiască binecuvântarea Sa peste pruncul care îl voi naşte. Căci nu ştiu alt ajutor mântuitor şi nici altă nădejde de scăpare ca să mă păzească şi să ne apere (cu pruncul meu).
Că întru a Ta mijlocire şi ajutor, slavă şi mulţumire întru toate înălţare, Unuia Dumnezeu în Treime, Făcătorul tuturor acum şi pururi şi-n vecii vecilor .
AMIN.

RUGACIUNE PENTRU PRUNCUL CE SE AFLA IN PANTECELE MAMEI

Tu,Cel ce ai zis oamenilor:”Cresteti si va inmultiti si stapaniti pamantul”,binecuvantand nasterea de prunci,arata mila Ta acestui prunc care se afla in pantecele maicii sale,si ajuta-l sa se nasca la vremea randuita de Tine.Da-i lui,Doamne,crestere fireasca,sanatate si putere.
Parinte Ceresc,Care porti de grija pasarilor cerului si infrumusetezi crinii tarinii,poarta de grija si acestui copil care n-a vazut inca lumina soarelui.Tu ai purtat de grija Preacuratei Fecioare cand a purtat in pantecele ei pe Dumnezeiescul Prunc.Nu ne parasi acum nici pe noi,robii tai,ci ocroteste-l cu harul Tau pe pruncul acesta al nostru si binecuvanteaza nasterea lui dupa multimea milostivirii Tale.Iar mai apoi,luminandu-l cu Sfantul Botez,sa il faci pe el un madular ales al Sfintei Tale Biserici,ca sa Te laude si sa te binecuvanteze in toata viata lui si in vecii vecilor.
AMIN.

Rugaciunea femeii inainte de nastere

Marie, Maica Preacurata, ceea ce ai purtat in pantecele tau cel binecuvantat pe Mantuitorul a toata lumea, inconjoara-ma pe mine, pacatoasa, cu dragostea ta de Maica si du rugaciunea mea la Fiul tau si Dumnezeul nostru, ca sa-mi binecuvanteze pruncul pe care-l port in pantece si sa ma invredniceasca sa-l aduc la lumina in chip firesc si sanatos, intarindu-ma cu puterea dreptei Sale, intru care bine am nadajduit.

Amin.

 

 

 

 

 

 

 

Comenteaza

Gandurile Adrianei

Unde găsești activități creative și educative pentru copii, ce se pot realiza din materiale simple pe care le avem acasă

Mănăstirea Plumbuita

o podoabă artistică și arhitectonică a țării

Cetăţean în Sectorul 2

Modalități de îmbunătățire a calității vieții și conviețuirii în sectorul 2 al Capitalei

Blog ShopMania

Shopping de la A la Z

Dragoste La Prima Vedere

blog de pop cultura

stareadetine

Speranta, Credinta, Putere, Echilibru!

PELERIN ORTODOX

ORTHODOX PILGRIM Προσκυνητής ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ PÈLERIN ORTHODOXE PELLEGRINO ORTODOSSO

Sheherzadah's Jottings

you've read worse

In Jurul Kadiei

pas cu pas, prin viață

Idei pentru mămici şi copii

Idei creative pentru timpul liber, reţete culinare, sfaturi practice

Gândim, nu glumă...

Adevărul nu are limite , e la fel de incert şi flexibil precum ziua de mîine.

Smiling Seconds

„Oamenii așteaptă toată săptămâna să vină vineri, tot anul să vină vara și toată viața să vină fericirea. Tu ce aștepți?”

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Catafatica

Pelerin pe calea cea ingusta

Daniela-Iulia's Weblog

Bucurati-va pururea. Rugati-va neincetat. Dati multumire pentru toate

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

